Handelsbetingelser

 

Generelle oplysninger

Anker Chokolade ApS
Godsbanegade 17 kl
1722 København V
Danmark

CVR: 36494603

E-mail: info@ankerchokolade.dk

Etableringsdato: 06-01-2015

 

Betaling

Følgende kort kan anvendes til onlinebetaling hos Anker Chokolade: Visa og Mastercard.

Der tages ikke kreditkortgebyr ved betaling på ankerchokolade.dk
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Anker Chokolade ApS. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Alle priser er i danske kroner (DKK). Vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden varsel, dog ikke efter et ordre er afgivet

 

Minimumsordre:

For at kunne opnå engrospriser hos Anker Chokolade ApS, skal der som minimum bestilles 20 æsker pr. ordre. Derudover er det et krav, at ordren skal anvendes til videresalg samt at køberen kan fremvise et gyldigt CVR nr., hvortil ordren skal faktureres

 

Fragtpriser

For privatpersoner er der fri fragt i DK ved køb over 499 kr. inkl. moms.

For forhandlere er der fri fragt i DK ved køb over 2.000 kr. inkl. moms. Ved køb på under 2.000 pålægges fragt af 100 kr.

Vi sender vores pakker med GLS, Post Danmark eller DOA

 

Leveringstid

Adresser i Danmark: 1-2 hverdag, alt efter aftale med Jeres kontaktperson hos Anker Chokolade
Bemærk: I meget spidsbelastede perioder, ved akut sygdom i vores pakkeri, ved interne pakkehåndteringsproblemer hos fragtføren og lignende kan længere leveringstid forekomme.

 

Minimum ugentlig levering

Ordre afsendes som minimum hver torsdag, såfremt at ordren er afgivet inden kl. 12. Leveringstid i Danmark: 1-2 hverdag*
*I yderkantsområder i forskellige dele af landet kan længere leveringstid forekomme.

 

Track & Trace

Du får tildelt et sporingsnummer, så du til en hver tid kan følge din pakke.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Ankerchokolade.dk yder 14 dages fuld returret gældende fra den dag, varen er modtaget.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

  1. Har modtaget din vare
  2. Har modtaget den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

Såfremt du fortryder dit køb hos ankerchokolade.dk skal du inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til info@ankerchokolade.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt sende en kopi af din ordrebekræftelse

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

Anker Chokolade ApS
Att: Returnering
Baldersgade 76, st tv
2200 København V

Danmark 

 

Du kan ligeledes fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt i vores butik på nedenstående adresse:

Godsbanegade 17, kld
1722 København V
Danmark

For åbningstider, henvises til vores Kontakt-side, hvor vores åbningstider fremgår

 

Varens stand ved returnering

Ved returnering skal varen være uåbnet, således at den til enhver tid kan sælges videre. Ved eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes brugerens håndtering betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du bedes blot vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

 

Reklamationer 

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på ankerchokolade.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Såfremt du reklamerer indenfor to måneder, vil reklamationen altid betragtes som rettidig.

Du bedes i den forbindelse kontakte os på info@ankerchokolade.dk

 

Refundering af rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger i rimelige forhold.

Varen sendes til

Anker Chokolade ApS
Att: Reklamation
Baldersgade 76, st tv.
2200 København N
Danmark 

 

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Klage

Såfremt du vil klage over dit køb hos Anker Chokolade ApS, bedes du rette henvendelse til info@ankerchokolade.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning på din klage, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Forbrugerklagenævnet
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
kfst@kfst.dk
Tlf. 41 71 50 00
Website: kfst.dk